13.12.06

Uitkijktijd

December is afteltijd, elke ochtend mag Groot Ventje een deurtje openmaken van de adventkalender. Het is ook uitkijktijd: elke ochtend wiebelen zijn voetjes en flapperen zijn handjes van opwinding en ongeduld, wat zal de verrassing van de dag zijn?
Ook ik maak elke dag een deurtje open. Dat van de blog van Villakelbont. Ik kijk reikhalzend uit naar nieuwe tekeningen van Sebastiaan van Doninck. Niet elke dag zit er iets nieuws achter het deurtje, dan kijk ik gewoon weer even naar zijn Pinocchio's en Alices, en is de dag weer mooi begonnen.

1 opmerking:

Sebastiaan Van Doninck zei

Hej Karin,
wat leuk om te horen dat er toch mensen zijn die op mijn tekeningen zitten te wachten!
Ik ben, omdat het me zo bevallen is, zelf ook een blog gestart.
sebastiaanvandoninck.blogspot.com

groeten!