27.3.07

Eén

Eén jaar geleden lag hij dicht tegen mij aan geknuffeld nieuwsgierig rond te kijken, terwijl ik mijn neus begroef in zijn donkere haartjes, instantaan verslaafd aan de warme zoete geur van mijn nieuwe minimensje.
Vandaag worstelt hij zich los uit mijn armen, om meteen koers te zetten naar een verboden doch zo aanlokkelijke plek (de boekenkasten van mama, de video, de computer...), zet hij zijn knietje op al wat van veraf enigszins stabiel lijkt om zo hogerop te raken, brabbelt hij er de hele dag op los, en graait hij met een enthousiaste kreet naar zijn verjaardagscake, die hij vervolgens glunderend in zijn mondje propt.

Gelukkige verjaardag, Klein Ventje!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat, Klein Ventje!

Muis zei

Proficiat met je eerste verjaardag klein ventje!!!!

Anoniem zei

Eén jaar en één dag! Gefeliciteerd!

Anoniem zei

Proficiat. Pfieuw, één.
Gaat het echt zo snel?
(nog drie maanden... hier)

Karin Kustermans zei

Dankjewel voor de felicitaties!

Kruimel, ja, het gaat écht zo snel. En bij een Klein Ventje nog sneller dan bij een Groot...