26.7.07

Is er een dokter in de zaal?

Groot Ventje is in de ban van het doktertje spelen. Keer op keer word ik onderzocht, gaat de stethoscoop over mijn borst, rug, buik, klinkt het hummend' hmm, dit lijkt allemaal wel in orde', worden mijn tanden en keel geïnspecteerd en valt uiteindelijk de diagnose.
Bij het zoveelste onderzoek fronst hij plots zijn wenkbrauwen. 'O o o er zitten geen botjes in je borst.' Het klinkt als een vreselijke kwaal, maar gelukkig weet hij er iets op: ik moet vitamine E nemen. 'Van het merk TEB want dat is een goed merk'. Vervolgens schrijft hij een voorschriftje, in kleuterhanenpoten: 'E - M E R K T E B', overhandigt me dat , en metamorfoseert in een apotheker, alwaar ik mijn vitamientjes meteen kan afhalen.

1 opmerking:

Nadia2270 zei

Fijn dat Groot Ventje zo voor jou zorgt hé...;)
Zitten er ondertussen weer botjes in je borst :)?