21.8.07

Groot Ventje schrijft een brief

Groot Ventje is aan de keukentafel in de weer met papier, stiften, kleurpotloden. Nog een tekening voor aan de stilaan overvolle tentoonstellingsdraad in onze woonkamer of het al even volle prikbord in mijn werkkamer, schiet het door mijn hoofd. Voorzichtig suggereer ik dat hij misschien een tekening kan maken voor oma L., die vrijdag onder het mes gaat wegens hartproblemen. Als ik even later een blik over zijn schouder werp, glimlach ik. Hij heeft een blauw papiertje gekozen, oma's lievelingskleur. Dan kijk ik beter. Met grote ogen. Groot Ventje schrijft een heuse brief, helemaal zelf.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Groot Ventje heeft zichzelf een mooie naam gegeven, zo te zien.

jongemama zei

Wow knap van groot ventje. Ik denk dat oma dit heeeeel erg leuk gaat vinden!!!!

Anoniem zei

Echt ongelooflijk!