31.5.06

Illusie

De wachtkamer van de gynaecologe indachtig, wapen ik me met een goed boek. Een goed, dik boek.
We zijn veel te vroeg op de afspraak (waarom zijn er op de Brusselse ring, op een regenachtige ochtend dan nog, geen files als je ze ruim incalculeert, en zijn ze er wel als je dat niet doet?), dat boek gaat dus van pas komen. Zeker als ik de wachtruimte van het kinderziekenhuis zie. Hier liggen zelfs geen tijdschriften, enkel wat foldertjes.
Diether gaat met Klein Ventje op een bankje zitten, ik wijs Groot Ventje wat er allemaal te beleven valt, ga ook zitten, grijp naar mijn tas, sta op, ga achter Groot Ventje aan, die resoluut richting uitgang rent, wijs hem op de fantastische glijbaan die in de wachtruimte staat, ga weer zitten, sta weer op, Groot Ventje achterna die een onderzoekskamer aan een onderzoek wil onderwerpen... Als we binnen geroepen worden, heb ik geen letter gelezen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

I was searching blogs,and I found yours.Please,
accept my congratulations for your excellent work!
If you have a moment, please visit my top 100 computer games site.
Have a good day!

Anoniem zei

Ha!